Hizmetler > Teknik Servis Faaliyetleri
Teknik Servis Faaliyetleri

Kurulum, Programlama, Test ve Devreye Alma: Ön kurulum aşamaları ve saha kurulum ve devreye alma aşamalarından oluşmaktadır.

Teknik Destek: Müşteriden gelen servis istekleri 7/24 esasına göre karşılanır. Müşteriden gelen servis isteklerinin karşılanması aşağıdaki şekillerde olabilir:
- Telefon ile Destek
- Yerinde Servis
- Uzaktan (Modem ile) Destek

Periyodik Bakım: Müşteri ile imzalanan periyodik bakım sözleşmesine göre gereken bakımlar yapılır.

Arızalı Malzeme: Arızalı olduğu tespit edilen malzeme garanti kapsamına göre değerlendirilerek gerekli prosedür uygulanır.

Müşteri Memnuniyet Anketi: Her kurulum sonrası memnuniyet seviyesini ölçmek için Müşteri Memnuniyet Araştırması yapılarak sonucunda düzeltici/önleyici faaliyet kararları alınır.

Müşteri Eğitimleri: Müşteriye gerekli olan eğitimler Empatel’in belirlediği süre kadar ve gereken sayıda kişiye verilir.
 
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.