Bizden Haberler > Empatel'den Haberler > Domino’s Çağrı Merkezini Empatel ile Yeniledi
Domino’s Çağrı Merkezini Empatel ile Yeniledi

Türkiye’nin en yaygın evlere servis teşkilatını oluşturan Domino’s Pizza, 30 dakikalık servis garantisi vermektedir. Bu servislerin problemsiz ve hızlı verilmesini sağlamak ve Domino’s’un müşteri tarafından görünür yüzünü daha kurumsal bir hale getirmek için Çağrı Merkezi altyapısı Empatel tarafından Avaya üzerine taşınmıştır.
Bu projede Superonline ve WinTürkiye ile birlikte toplam 200 şubelik yapı tek ve bütünleşik bir iletişim platformuna kavuşturulmuştur. Bütün IVR servisleri tekrar düzenlenmiş ve agent arayüzleri de tamamen yenilenmiştir.
 
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.