Bizden Haberler > Empatel'den Haberler > Empatel Yüzde 97 Oranında Müşteri Memnuniyeti Sağladı
Empatel Yüzde 97 Oranında Müşteri Memnuniyeti Sağladı

Avaya tarafından, Empatel müşterileri arasında yapılan anket çalışması sonucunda; Empatel’in uygulama ve bakım yetkinliği yüzde 97 olarak değerlendirilmiştir. Müşterilere, Ürünlerin vaat edildiği gibi çalışması, Ürünlerin belirlenen zaman diliminde kurulması, Teknik elemanın bilgi seviyesi, Sorunu zamanında çözebilme gibi soruların sorulduğu ankette Empatel yine güvenilirliğini kanıtladı.
Kurulalı 6 yıl olan Empatel, bu kısa sürede bir çok özel proje gerçekleştirmiştir ve gerek proje öncesi çalışmalarıyla gerekse de proje yaklaşımıyla IPT ve çağrı merkezi pazarına farklı bir bakış açısı getirmektedir. Empatel, Avaya’nın en ileri seviye unvanı olan Platinum Partner unvanına sahiptir.
 
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.