Bizden Haberler > Empatel'den Haberler > AVAYA’dan Empatel’e ‘En Değerli Ödül’
AVAYA’dan Empatel’e ‘En Değerli Ödül’

Barselona’da düzenlenen Avaya Gelişen Pazarlar Çözüm Ortakları Konferansı’nda (Emerging Markets Business Partner Conference) ‘En Değerli Müşteri Kazanımı’ (Most Notable Customer Win) ödülü Empatel’in oldu.
Barselona’da düzenlendiği ‘Gelişen Pazarlar Çözüm Ortakları Konferansı’nda AVAYA, 2011 beklentilerini, hedeflerini ve yeni çözümlerini tanıttı. Konferans sonunda AVAYA çözüm ortaklarına farklı dallarda ödül verildi. Önemli ödüllerden biri olan ‘En Değerli Müşteri Kazanımı’ ödülünü ‘Türk Telekom Çağrı Merkezi’ projesi ile Türkiye’den Empatel aldı. Genel Müdürümüz Murat Akkaya konu ile ilgili olarak; “Burada herkesin geceli gündüzlü gösterdiği fedakarlıkların sonunda alınan bu ödül, Empatel çalışanı, bizler için çok anlamlı. Bundan sonra bizi daha zor ve zahmetli bir süreç bekliyor. Çıtayı daha iyi noktalara taşımak için var gücümüzle çalışacağız. Bu anlamlı ödül hepimize hayırlı olsun” dedi.
 
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.