Bizden Haberler > Empatel'den Haberler > Çağrı Merkezinizin Kontrolü Her Zaman Elinizin Altında Olsun
Çağrı Merkezinizin Kontrolü Her Zaman Elinizin Altında Olsun

Çağrı Merkezleri; satış performansının arttırılması ve mükemmel müşteri deneyimi için son derece önemlidir. Bununla birlikte, sistem sorunları, teknik problemler, kampanya duyuruları gibi nedenlerle oluşan ani trafik artışlarının operasyonel verimlilik ve müşteri temsilcisi performansını etkilemesi kaçınılmazdır. İşte tam bu anda, çağrı merkezi yöneticileri ve supervisor'larının performans optimizasyonu için kesintisiz olarak çağrı merkezi istatistik ve ölçümlerini izleyebiliyor olması gerekir. Çağrı izleme sistemleri; kaynakların kontrolü ve servis seviyesinin korunması, vardiya ve molaların yönetimi çağrı merkezi yönetiminin en temel gereksinimi olmakla birlikte, zaman zaman yöneticilerin seyahat, toplantı vb. nedenlerle görev yerinde bulunamaması nedeniyle kritik kararlarda gecikme yaşanabilmektedir.
Çağrı Merkeziniz parmaklarınızın ucunda! iDash ; yüksek band genişliği ihtiyacı bulunmayan, kurulumu kolay, güvenilir ve Avaya CMS ile tam uyumlu bir mobil uygulamadır. Web tabanlı yönetici paneli sayesinde; lokasyon, kullanıcı grubu, izlenecek yetenek seviyelerinin ve yetkinliklerin kolaylıkla tanımlanabilme, çağrı merkezi yetenek grubu bazında anlık istatistiklerinin ve müşteri temsilcisi durumunun 3 saniye'lik güncelleme süresi ile izlenmesine imkan sağlar. iDash uygulaması hakkında daha detaylı bilgi edinmek için bizi arayabilir veya iTunes ve Google Play Store'dan demo uygulamasını indirebilirsiniz.

Google Play Store 
Apple Store
 
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.