Bizden Haberler > Empatel'den Haberler > SEDAŞ Türkiye’nin “En İyi Yeni Çağrı Merkezi” Seçildi
SEDAŞ Türkiye’nin “En İyi Yeni Çağrı Merkezi” Seçildi

IMI Conferences tarafından bu yıl 7.si gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu. Toplam 11 ana kategoride 11 firmanın ödül kazandığı törende değerli müşterilerimizden SEDAŞ “En İyi Yeni Çağrı Merkezi” ödülüne layık görüldü. SEDAŞ, Aktek Bilişim ve Empatel ortaklığında tamamlanan çağrı merkezi projesi ile müşterilerine 7/24 hizmet veren ve müşteri memnuniyetini ve kaliteli hizmeti hedefleyen SEDAŞ yarışmaya 2 dalda adaydı.
Ödülü SEDAŞ adına alan Müşteri Hizmetleri Müdürü Orhan Sönmez “Müşterilerimiz çok değerli. Onlara kaliteli hizmet vermek için, güler yüzümüz ve müşteri memnuniyetini sağlayacak uygulamalarımız ile 7 gün 24 saat çağrı merkezimizle görevdeyiz. Ödülü ekibimiz adına alıyor, çağrı merkezimizin yönetici ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum” dedi.
 
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.