Bizden Haberler > Empatel'den Haberler > Assistt’in Kazandığı Sağlık Bakanlığı Merkezi Hastane Randevu Sistemi Empatel’in Altyapı Çözümleri İle Hayata Geçirildi
Assistt’in Kazandığı Sağlık Bakanlığı Merkezi Hastane Randevu Sistemi Empatel’in Altyapı Çözümleri İle Hayata Geçirildi

Sağlık Bakanlığı’nın Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS) için açtığı ihalenin üçüncü ayağını, 11818 ve 11820 operasyonlarını başarı ile yürüten Assistt kazandı. Projenin Avaya çağrı merkezi altyapısı tamamen Empatel ekibi tarafından hayata geçirildi. Devlet hastanelerinden hastaneye gitmeden telefonla randevu alınmasını sağlayan “Alo 182 Merkezi Hastane Randevu Sistemi” kapsamında, Assistt’in Erzurum, Adıyaman, Bitlis ve Bingöl’deki çağrı merkezlerinde 2689 operatör aynı anda hizmet vermektedir.
Son zamanlarda çağrı merkezi sektöründeki en önemli proje olarak değerlendirilen MHRS, halihazırda Erzurum’da yürütülen ilk ayağı ile tüm dünyada örnek oluşturmaktadır. Projenin tüm altyapısı Avaya ürünleri ile Empatel tarafından geceli gündüzlü çalışılarak 1 aydan daha kısa bir sürede hayata geçirilmiştir. Projede kullanılan çağrı merkezi altyapısı şu ürünlerden oluşmaktadır: Avaya Communication Manager ve Call Center Elite (CM), Avaya Call Management System (CMS), Empatel SimplyRecord, Teleopti Work Force Management (WFM) ve Avaya data çözümleri.
 
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.