Bizden Haberler > Empatel'den Haberler > Empatel, Call Center Zirvesi’nde Sürprizleriyle Yoğun İlgi Gördü
Empatel, Call Center Zirvesi’nde Sürprizleriyle Yoğun İlgi Gördü

Call Center Zirvesi 9 -10 Mayıs 2012 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşti. 2 gün süren etkinlikte oturumlarla birlikte workshoplar, imza saati, kara kutu gibi çeşitli aktiviteler zirveye renk kattı. Çeşitli sektörlerden zirveye yoğun ilgi vardı.
Zirvede bilgilendirme masasıyla yer alan Empatel, 9 Mayıs günü aktif mola saatinde katılımcılara ikramlarıyla sürpriz yaptı. Çağrı merkezi ürünleri şeklindeki pastalarla yapılan pasta show katılımcılara zirvenin en renkli saatlerini yaşattı. Empatel, değerli müşterilerinden Assistt’in Genel Müdür’ü Adil Zembat ile de Assistt standında pasta kesti. Zirve süresince yapılan çekilişlerle Empatel standında misafirlere hediyeler dağıtıldı. Etkinlik fotoğraflarını http://www.facebook.com/EmpatelTelekom linkinde bulabilirsiniz.
 
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.