Kurumsal > Hakkımızda
Hakkımızda

Empatel; iletişim sektöründe yılların tecrübesine sahip bir kadro ile 2008 yılında kurulmuştur. IP Temelli Tümleşik İletişim Çözümleri, Çağrı Merkezi Çözümleri, Yerel Alan ve Geniş Alan Şebeke Altyapı Çözümleri ve İş Süreçleri Entegrasyonu ile Anahtar Teslim projeler üretmekte olan Empatel, çözümlerini müşterilerinin ihtiyaçlarına paralel olarak geliştirdiği katma değerli servislerle birlikte sunmaktadır. Sertifikalı mühendislerden oluşan güçlü teknik ekibi ve başarılı projelere imza atan tecrübeli satış ve yönetim kadrosu ile iletişim sektörü içerisinde tercih edilen firma olmayı hedeflemektedir.

100 yıllık geçmişi ile alanında lider AVAYA’nın Platinum Partner’ı ünvanına sahip olan Empatel; her projesinde kendisini müşterisinin yerine koyup, en uygun çözümü sunma prensibi ile hareket etmektedir. Müşterileri tarafından da onaylanan hizmet kalitesi ile katma değerli çözümler sağlarken uzun vadeli iş birlikleri ile birlikte başarıya ulaşmak ana hedefidir. Empatel her müşterisini referans verebilen güçlü bir firma olup, Türkiye’nin önde gelen birçok kurum ve şirketine hizmet vermektedir.
BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

TS EN ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemin ana teması; Empatel Telekom Yazılım Hizmetlerinde; insan, alt yapı, yazılım, donanım, müşteri bilgileri, kuruluş bilgileri, üçüncü şahıslara ait bilgiler ve finansal kaynaklar içerisinde bilgi güvenliği yönetiminin sağlandığını göstermek, risk yönetimini güvence altına almak, bilgi güvenliği yönetimi süreç performansını ölçmek ve bilgi güvenliği ile ilgili konularda üçüncü taraflarla olan ilişkilerin düzenlenmesini sağlamaktır.

Bu doğrultuda BGYS Politikamızın amacı;

· İçeriden veya dışarıdan, bilerek ya da bilmeyerek meydana gelebilecek her türlü tehdide karşı Empatel Telekom bilgi varlıklarını korumak, bilgiye erişebilirliği iş prosesleriyle gerektiği şekilde sağlamak, yasal mevzuat gereksinimlerini karşılamak, sürekli iyileştirmeye yönelik çalışmalar yapmak,

· Yürütülen tüm faaliyetlerde Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin üç temel öğesinin sürekliliğini sağlamak.

Gizlilik: Önem taşıyan bilgilere yetkisiz erişimlerin önlenmesi,

Bütünlük: Bilginin doğruluk ve bütünlüğünün sağlandığının gösterilmesi,

Erişebilirlik: Yetkisi olanların gerektiği hallerde bilgiye ulaşılabilirliğinin gösterilmesi,

· Sadece elektronik ortamda tutulan verilerin değil; yazılı, basılı, sözlü ve benzeri ortamda bulunan tüm verilerin güvenliği ile ilgilenmek.

· Bilgi Güvenliği Yönetimi eğitimlerini tüm personele vererek bilinçlendirmeyi sağlamak.

· Bilgi Güvenliğindeki gerçekte var olan veya şüphe uyandıran tüm açıklıkların, BGYS Ekibine rapor etmek ve BGYS Ekibi tarafından soruşturulmasını sağlamak.

· İş süreklilik planları hazırlamak, sürdürmek ve test etmek.

· Bilgi Güvenliği konusunda periyodik olarak değerlendirmeler yaparak mevcut riskleri tespit etmek. Değerlendirmeler sonucunda, aksiyon planlarını gözden geçirmek ve takibini yapmak.

· Sözleşmelerden doğabilecek her türlü anlaşmazlık ve çıkar çatışmasını engellemek.

· Bilgiye erişilebilirlik ve bilgi sistemleri için iş gereksinimlerini karşılamaktır.

 
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.