Call Management System
Karmaşık çağrı merkezi operasyonları ve yüksek çağrı hacmine sahip işletmeler için tasarlanmış olan Call Management System, işyerlerine operasyonel sorunlarını saptamalarına ve bunları çözmek için önlem almalarına yardımcı olan bir veritabanı, idare ve raporlama uygulamasıdır.

Çağrı merkezi yöneticileri, bilinen Windows arayüzünü kullanarak, hepsi gerçek zamanlı olmak üzere, verilere bakabilirler ve kişiselleştirilmiş eşik seviyesi veya olağandışı durum uyarıları alabilirler. Ayrıca trendleri analiz etmelerine, performans kıyaslamaları yapmalarına ve yeni pazarlama veya müşteri hizmeti kampanyaları planlamalarına yardımcı olması için geçmiş raporlara bakabilirler. Bu raporlar işin ihtiyaçlarına uyması için kolayca kişiselleştirilebilir. Gerçek zamanlı ve geçmiş verilere kolay erişim ile, yöneticiler daha etkin çağrı merkezi çalışmaları için daha çabuk ve daha bilinçli kararlar alabilirler. Teknik Özellikler
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.