Avaya Aura® WFO
Avaya Aura® Workforce Optimization çağrı merkezini stratejik bir kaynak olarak kullanarak işyerlerinin verimlilik ve etkinliklerini dengelemelerine yardımcı olur. Matematiksel analizi esas alan bu çözüm işgücü performansını, müşteri etkileşimlerini ve müşteri hizmet süreçlerini geliştirmek için kuruluşların bilgiyi yakalamalarını, analiz etmelerini ve bilgiye dayanarak hareket etmelerini sağlar.

Bu çözüm ile şirketler trendleri ortaya çıkarabilir ve bazı çalışan ve müşteri davranışlarının neden meydana geldiğini bulabilirler. Sadece müşteri memnuniyeti ve memnuniyetsizliğini daha iyi anlamakla kalmayıp operasyonel verimliliği geliştirmeye yardımcı olacak iş istihbaratı alabilirler.

Memnuniyetsizliğe neden olan işlemler kolayca saptanabilir ve değiştirilebilir. Doğru eğitim almayan veya müşterilere uygun şekilde yardımcı olmayan agentlar tanımlanabilir ve eğitilebilir. Avaya Aura® Workforce Optimization çözüm paketi müşteri etkileşimlerine daha derin ve anlamlı bir bakış sağlar. Teknik Özellikler
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.