Avaya Aura Experience Portal
Avaya Aura Experience Portal kuruluşlara gelen çağrı veya videonun yanı sıra giden çağrı, e-posta veya SMS uygulamaları üzerindeki tüm otomatik ses ve çoklu ortam uygulamalarının tek bir noktadan organize edilmesini sağlar.

Kullanıcı Avaya Intelligent Customer Routing kullanarak dinamik, gerçek zamanlı self servis işlemler yapabilir; Proactive Outreach Manager ile giden çağrı hizmetlerini otomatikleştirebilir veya yeni ve üstün hizmetler oluşturmak için mevcut web uygulamalarını kullanabilir – hepsi tek bir platformda geliştirilmiş ve yönetilmiş olarak. Bu yaklaşım olağanüstü bir müşteri deneyimi yaratmak için kaynaklarını uygun maliyetli olarak koordine etmelerinde kuruluşlara yardımcı olur.

Avaya Aura Experience Portal SIP, IP, TDM veya karma ortamları desteklemektedir. Kuruluşlara maliyeti düşürmekte ve operasyonlarını basitleştirmede yardımcı olmak için güçlü yönetim, raporlama, gelişim ve sanallaştırma imkanları sunar.

Teknik Özellikler
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.