Avaya Aura® Contact Center
Avaya Aura® Contact Center kuruluşların kesintisiz, içeriğe duyarlı müşteri hizmetleri vermeleri için gerçek zamanlı ve geçmiş bilgileri kullanmalarına olanak sağlar. Ses ve multimedya kanalları üzerinden iletişimi kolaylaştırır, böylece işletmeler müşterilerine kendi şartlarında hizmet verebilirler.

Bu yazılım çözümü maksimum esneklik sağlamak için standart SOA ve Web-hizmetleri arayüzünün yanı sıra SIP kullanmaktadır. Kuruluşların müşteri ihtiyaçlarını daha iyi tahmin etmelerine yardımcı olur ve bu ihtiyaçları daha çabuk, etkin ve uygun maliyetli karşılamaları için ileri işlevsellik sunar.

Sonuç, tümleşik, etkili ve yüksek ölçüde kişiselleşmiş müşteri ilişkileri tecrübesi sunarak marka ve bağlılık yaratan bir iletişim merkezidir. Teknik Özellikler
2017 Empatel Telekom Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. , Tüm Hakları Saklıdır.